Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 34.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Страховий маркетинг і фактори його розвиткуПанченко, О. І.; Шишкіна, О. В.
2012Маркетингова діяльність у харчопромисловому кластеріМельник, П. І; Заїка, В. Ю.; Лисенко, І. В.; Череднікова, О. О.
2014Розвиток аграрного маркетингу в умовах євроінтеграціїШтирхун, Х. І.
2014Маркетинг в системі конкурентоспроможності аграрного виробництваШтирхун, Х. І.
2014Якість агропродукції у системі маркетингуІльчук, В. П.; Штирхун, Х. І.
2016Логістична складова ефективності маркетингу в товарній інноваційній політиціБабаченко, Л. В.
2015Впровадження концепції маркетингу на транспортіБабаченко, Л. В.
2013Вибір оптимальних каналів збуту сільськогосподарської продукціїКалінчик, М. В.; Товстоліс, А. І.
2012Специфічні риси сучасного маркетингу в УкраїніКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2015Маркетингові комунікації. Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.