Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Рябова, Т. А.; Лисенко, І. В.; Ільчук, В. П.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Рябов, І. Б.;
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
У навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення
базового курсу «Маркетинг». Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття
«маркетингове середовище» та «маркетингова інформація», ...
Рябова, Т. А.; Луцька, А. А.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Характерною особливістю сучасного розвитку України є підвищення
відкритості економіки, лібералізація зовнішньої торгівлі та посилення впливу
міжнародної конкуренції на національні ринки товарів та послуг. Тому
необхідною ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Креатив у рекламі ‒ це процес творчої роботи, в якому використовуються новаторські ідеї, методи та форми для підтримки товарів і брендів. Основна перевага цього підходу полягає в тому, що така реклама краще запам'ятовується, ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Креатив у рекламі представляє собою творчий процес, в якому використовуються новаторські концепції, методи та форми для сприяння продажу товарів та зміцнення бренду. Його ключовою перевагою є той факт, що креативну рекламу ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Креатив у рекламі є процесом творчої діяльності, який використовує інноваційні ідеї, методи та форми для підтримки товарів та брендів. Його головна перевага полягає в тому, що така реклама краще залишається в пам'яті, ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Маркетинговий менеджмент охоплює весь процес управління маркетинговою діяльністю: аналіз ринкових можливостей, відбір цільових ринків, позиціонування товару на ринку, розробка маркетингової стратегії фірми, комплексу ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Маркетинговий менеджмент охоплює всі аспекти управління маркетинговою діяльністю: проведення аналізу ринкових можливостей, вибір цільових сегментів ринку, визначення позиціонування товару на ринку, розробку маркетингової ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Маркетинговий менеджмент охоплює повний цикл управління маркетинговою діяльністю, який включає аналіз можливостей ринку, вибір цільових ринків, позиціонування товару, створення маркетингової стратегії підприємства, розробку ...
Безуглий, І. В.; Рябов, І. Б.; Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
In order to evaluate the effectiveness of advertising in tourism, it is proposed to separately evaluate
the economic and communicative aspects. Economic efficiency is determined by the ratio of results
from the advertising ...
Забарна, Е.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Писаренко, Н.; Мостова, А.(2023)
The purpose of the study is to identify trends in the development of digital marketing among companies of the global fuel and energy complex in the current market economy. The article uses methods of analysis and synthesis ...
Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Вовчанська, О.; Лі, Т.; Саєнко, В.(2022)
Today's dynamic world is characterized primarily by two defining factors: the rapid digitalization
of various spheres of interaction and the globalization of relationships and
technology. As a result, new uses of well-known ...
The modern environment is characterized by the high speed of business processes,
increased competition, increased requirements, and differentiation of consumer needs, and increasing
complexity of technology, especially ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомити студентів із сучасними правилами, принципами, схемами побудови рекламних звернень і ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Основними завданнями дисципліни є: вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингового менеджменту; набуття практичних навичок розв'язання конкретних маркетингових завдань; формування умінь творчого пошуку резервів ...
Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомлення з теорією і практикою рекламного менеджменту; - навчити розв'язувати та аналізувати ...
Сучасні умови розвитку бізнесу, глобалізації та інформатизації вимагають від керівників підприємств вміння правильно позиціонуватись і виділятися серед багатьох конкурентів. Непередбачувані негативні наслідки (від недовіри ...
У статті розглядаються проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а ...
У статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою ...