IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Проблеми формування і розвитку бренду «Україна» у світовому просторі

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сенченко, С. В.
dc.contributor.author Хоменко, І. О.
dc.date.accessioned 2022-06-28T19:57:56Z
dc.date.available 2022-06-28T19:57:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25552
dc.description Сенченко, С. В. Проблеми формування і розвитку бренду «Україна» у світовому просторі / С. В. Сенченко ; наук. кер. І. О. Хоменко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 40-42. en_US
dc.description.abstract Наразі перед національним брендингом «Україна» постають завдання підвищити економічний і політичний рейтинг країни та сформувати стійку позитивну міжнародну репутацію. Важливо зосередити увагу на чотирьох складових: товари та послуги; інвестиції; суспільство; культура. Формування та розвиток національного бренду України призведе до економічних ефектів в усіх галузях економіки країни, а саме, проявлявлятиметься в збільшені інвестицій в економічний розвиток країни, збільшенні попиту на українську вітчизняну продукцію, створення повного циклу виробництва в Україні, повну модернізацію виробництва, впровадження сучасних інноваційних технологій у виробництво на всіх рівнях та інше. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject «бренд території» en_US
dc.subject позиціонування en_US
dc.subject національний імідж en_US
dc.title Проблеми формування і розвитку бренду «Україна» у світовому просторі en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу