dc.contributor.author |
Шаповал, М. С.
|
|
dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T08:14:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T08:14:59Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25620 |
|
dc.description |
Шаповал, М. С. Тренди інстаграм: маркетинговий аспект / М. С. Шаповал, Т. В. Забаштанська // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 203-205. |
en_US |
dc.description.abstract |
Проаналізувавши статтю, можна зробити висновок, що використання Інстаграму для розвитку свого бізнесу має низку переваг та недоліків. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
тренд |
en_US |
dc.subject |
інстаграм |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.title |
Тренди інстаграм: маркетинговий аспект |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |