dc.contributor.author |
Лабута, А. О.
|
|
dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T15:19:58Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T15:19:58Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25628 |
|
dc.description |
Лабута, А. О. Маркетингове планування як інструмент ефективного бізнесу / А. О. Лабута ; наук. кер. В. А. Москаленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 218-220. |
en_US |
dc.description.abstract |
Можна зробити висновок, що застосування маркетингового планування має декілька вагомих переваг, зокрема більш чітке бачення цілей та стратегії розвитку підприємства, що матиме позитивний вплив на конкурентів; забезпечення більш ефективного розподілу ресурсів для досягнення поставлених завдань та цілей; забезпечення кращої організації та узгодженості роботи відділів підприємства; підвищення можливостей визначити ефективність досягнутих результатів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
планування |
en_US |
dc.subject |
бізнес |
en_US |
dc.title |
Маркетингове планування як інструмент ефективного бізнесу |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |