dc.contributor.author |
Рябченко, І. С.
|
|
dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-02T17:15:13Z |
|
dc.date.available |
2022-07-02T17:15:13Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25636 |
|
dc.description |
Рябченко, І. С. Формування портрету споживача інноваційних товарів / І. С. Рябченко ; наук. кер. В. А. Москаленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 234-236. |
en_US |
dc.description.abstract |
Для успішного створення інновацій, важливо ставити чіткі цілі, розуміти навіщо потрібна та чи інша інновація, та які проблеми будуть вирішені за допомогою інноваційного продукту. Тому, важливим фактором успіху будь-якого інноваційного продукту є професійна сегментація цільової аудиторії та формування портрету споживача. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
інноваційний товар |
en_US |
dc.subject |
портрет споживача |
en_US |
dc.title |
Формування портрету споживача інноваційних товарів |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |