ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романенко, О. С.
dc.contributor.author Ганєєва Т.В., /
dc.date.accessioned 2022-07-04T07:44:54Z
dc.date.available 2022-07-04T07:44:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25643
dc.description Романенко, О. С. Дослідження сервісу та якості обслуговування поштових служб / О. С. Романенко ; наук. кер. Т. В. Ганєєва // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 257-258. en_US
dc.description.abstract За результатами проведених досліджень можна зробити висновки, що Нова Пошта лідирує за сервісом, бо відповідає всім показникам, має швидку доставку, широку мережу відділень та середні ціни. Укрпошта поступається лідеру тільки часом доставки та відсутністю фулфілменту. Meest Express поступається лідеру відсутністю програми лояльності та фулфілменту, має сумнівний процес видачі посилки, але все це компенсується зручністю та швидкістю видачі посилок. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject сервіс en_US
dc.subject якість en_US
dc.subject обслуговування en_US
dc.subject поштова служба en_US
dc.title Дослідження сервісу та якості обслуговування поштових служб en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу