dc.contributor.author |
Говоруха, Ю. Ю.
|
|
dc.contributor.author |
Денисенко, Т. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-04T09:26:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-04T09:26:59Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/25651 |
|
dc.description |
Говоруха, Ю. Ю. Мерчандайзинг як спосіб стимулювання збуту телевізорів / Ю. Ю. Говоруха ; наук. кер. Т. М. Денисенко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 273-274. |
en_US |
dc.description.abstract |
Використання правил і принципів мерчандайзингу дозволяє ефективно вливати на споживача з метою спонукання до купівлі телевізорів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.subject |
мерчандайзинг |
en_US |
dc.subject |
збут |
en_US |
dc.subject |
телевізор |
en_US |
dc.title |
Мерчандайзинг як спосіб стимулювання збуту телевізорів |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |