ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, К. С.
dc.contributor.author Самійленко, Г. М.
dc.date.accessioned 2022-07-12T12:56:57Z
dc.date.available 2022-07-12T12:56:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25772
dc.description Хоменко, К. С. Сутність та особливості інноваційного маркетингу / К. С. Хоменко ; наук. кер. Г. М. Самійленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 424-426. en_US
dc.description.abstract Зміни в сучасних економічних реаліях, які супроводжуються жорсткою конкуренцією між фірмами, компаніями та брендами з подібними стратегіями розвитку, виводять на перше місце саме інновації як основу розвитку маркетингової діяльності. Маркетинг сьогодні – це не просто дослідження ринку та вкладення коштів в рекламу, це стратегічний орієнтир, напрям розвитку підприємства, що призводить до виокремлення інноваційної складової комплексу маркетингу як провідного елементу стратегічного маркетингу та розпочинає новий етап його еволюції – інноваційний. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.subject інноваційний маркетинг en_US
dc.subject ринок en_US
dc.title Сутність та особливості інноваційного маркетингу en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу