ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, М. С.
dc.contributor.author Сікалюк, А. І.
dc.date.accessioned 2022-09-26T11:01:51Z
dc.date.available 2022-09-26T11:01:51Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26056
dc.description Бондаренко, М. С. Foreign language as an integral part of students’ vocational training in non-linguistic universities / М. С. Бондаренко ; наук. кер. А. І. Сікалюк // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 284-285. en_US
dc.description.abstract The complexity of the implementation of the tasks arises due to the specific features that are inherent in non-linguistic universities, namely: 1. Unequal level of training of students and their knowledge of a foreign language when entering non-linguistic specialties of higher education. 2. Low level of motivation of students to learn a foreign language. 3. The complexity of developing a single educational and methodological complex for students of non-linguistic universities who have different communicative competencies in foreign languages. 4. The problem of working with students who at the university are actually forced to start learning a foreign language "from scratch". 5. Strict restrictions on the learning process in time. 6. A long break between completing a foreign language course before the entrance exam to the master's degree. 7. Professional orientation of the foreign language course in accordance with the specialty chosen by students. Thus, a foreign language for professional communication helps the development of the student, his professional orientation, and is very important today. It has great educational and developmental potential. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject iноземна мова en_US
dc.subject професійно-технічнa підготовкa en_US
dc.subject студент en_US
dc.title Foreign language as an integral part of students’ vocational training in non-linguistic universities en_US
dc.title.alternative Іноземна мова як невід’ємна частина професійно-технічної підготовки студентів навчання в немовних ВНЗ en_US
dc.type Working Paper en_US
dc.description.abstractalt1 Складність виконання поставлених завдань зумовлена ​​специфікою, яка притаманна нелінгвістичним ВНЗ, а саме: 1. Неоднаковий рівень підготовки студентів та їх володіння іноземною мовою при вступі на нелінгвістичні спеціальності вищих навчальних закладів. 2. Низький рівень мотивації учнів до вивчення іноземної мови. 3. Складність розробки єдиного навчально-методичного комплексу для студентів нелінгвістичних ВНЗ, які володіють різними комунікативними компетенціями з іноземних мов. 4. Проблема роботи зі студентами, які в університеті фактично змушені починати вивчення іноземної мови «з нуля». 5. Суворі обмеження процесу навчання в часі. 6. Тривала перерва між проходженням курсу іноземної мови перед вступним іспитом до магістратури. 7. Професійна спрямованість курсу іноземної мови відповідно до обраної студентами спеціальності. Отже, іноземна мова для професійного спілкування сприяє розвитку студента, його професійній орієнтації, і є дуже важливою на сьогоднішній день. Має великий виховний і розвивальний потенціал. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу