dc.contributor.author |
Сябро, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Ніколаєнко, О. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-10-03T07:09:04Z |
|
dc.date.available |
2022-10-03T07:09:04Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26077 |
|
dc.description |
Syabro, A. V. 21st century marketing: changes and challenges / А. V. Syabro ; наук. кер. О. V. Nikolaienko // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 427-428. |
en_US |
dc.description.abstract |
Everything is changing at an increased rate. Technology for automobiles, homes, and shopping continues to change marketing strategies. Moving forward, the goal is to get in the mind of your primary audience and make their consumer experience memorable.
Utilizing the four tactics above can help create a 21st century marketing strategy that will generate leads through multiple sources and cultivate interest for your business. The days of planning once and being done are over. Today’s marketers must be consistent and relevant in the “now.” |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.title |
21st century marketing: changes and challenges |
en_US |
dc.title.alternative |
Маркетинг 21 століття: зміни та виклики |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Все змінюється з підвищеною швидкістю. Технології для автомобілів, будинків і магазинів продовжують змінювати маркетингові стратегії. Рухаючись вперед, мета полягає в тому, щоб привернути увагу вашої основної аудиторії та зробити її споживчий досвід незабутнім.
Використання чотирьох тактик, наведених вище, може допомогти створити маркетингову стратегію 21-го століття, яка залучатиме потенційних клієнтів через численні джерела та вирощуватиме інтерес до вашого бізнесу. Дні, коли планували один раз і все було зроблено, минули. Сучасні маркетологи повинні бути послідовними й відповідати «зараз». |
en_US |