IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Сучасні напрями удосконалення стилів та методів управління персоналом керівників медичних закладів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Петрук, Н. В.
dc.contributor.author Мекшун, Л. М.
dc.date.accessioned 2022-10-04T12:23:00Z
dc.date.available 2022-10-04T12:23:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26118
dc.description Петрук, Н. В. Сучасні напрями удосконалення стилів та методів управління персоналом керівників медичних закладів / Н. В. Петрук ; наук. кер. Л. М. Мекшун // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 492-494. en_US
dc.description.abstract В даний час керівники медичних закладів повинні пристосовуватись до реалій часу і налагоджувати роботу клініки в умовах пандемії COVID-19, застосовуючи протиепідемічні заходи: закуповувати персоналу засоби індивідуального захисту, формувати запис таким чином, щоб пацієнти якомога менше контактували між собою. Потенційно хворим на коронавірусну інфекцію потрібно вважати кожного пацієнта і забезпечити захист персоналу. В таких умовах для керівників медичних закладів особливо актуальним стає пошук новітніх форм роботи. На нашу думку, дуже перспективним на даний момент є дистанційна робота і надання відео-послуг. Пацієнти можуть проконсультуватись on-line у різних спеціалістів. Лікар під час таких консультації бачить загальний стан пацієнта, може оцінити навіть емоційний стан людини і запропонувати необхідне лікування. Це дасть можливість заробляти клініці навіть в умовах жорсткого локдауна. Але специфіка роботи не дозволяє багатьом спеціалістам консультувати дистанційно. Наприклад, дуже впали прибутки стоматологічних клінік в період локдауна навесні 2020 року. В умовах пандемії виникла потреба обслуговування лікарями пацієнтів вдома, що приводить до витрат медичних закладів на автомобілі, заробітну плату водіїв, на пальне, амортизацію техніки, адміністрування таких випадків тощо. Це потребує від керівника додаткових знань, зусиль і вміння управляти персоналом в екстремальних ситуаціях. Таким чином, він повинен постійно вчитися і вдосконалювати свої знання і навики. Щоб мати довіру в колективі, сучасний керівник медичного закладу має застосовувати інноваційні методи управління, бути спеціалістом в своїй галузі, компетентним і справедливим, дотримуватися принципів ділової етики і корпоративної культури, бути взірцем для підлеглих та об’єктом наслідування. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject управління персоналом en_US
dc.subject керівник en_US
dc.subject медичний заклад en_US
dc.title Сучасні напрями удосконалення стилів та методів управління персоналом керівників медичних закладів en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record