dc.contributor.author |
Хмелевський, С. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-10-04T13:19:51Z |
|
dc.date.available |
2022-10-04T13:19:51Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26126 |
|
dc.description |
Хмелевський, С. М. Розробка стратегії диференціації для виживання підприємства в умовах пандемії короновірусу / С. М. Хмелевський // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 507-509. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стратегія незв’язаної диверсифікації може мати дві похідні стратегії: 1) стратегія входження до нової галузі; 2) стратегія диверсифікації у неспоріднені галузі.
Перша являє собою систему заходів і дій щодо здобуття позицій у новій для підприємства сфері діяльності (галузі). Ця стратегія ефективна за: а) наявності достатнього часу для її реалізації; б) байдужості конкурентів до спроб новачка здобути позиції на ринку; в) наявності у підприємства необхідного досвіду для ефективного функціонування; г) відсутності ризику виникнення негативного співвідношення попиту і пропозиції в галузі через створення нових виробничих потужностей; д) можливості уникнення конкуренції із сильнішими підприємствами.
Друга – система планів і дій підприємства щодо проникнення у стратегічно невідповідну, порівняно з умовами його функціонування, галузь. Успіху досягають підприємства, діловій культурі яких притаманні: а) ефективне проникнення у нові сфери діяльності, які можуть забезпечити швидку віддачу вкладеного капіталу; б) прогнозування і уникнення ризиків; в) системний контроль роботи підрозділів, грамотне керівництво ними з метою підвищення ефективності диверсифікованості, що вимагає експертного досвіду у вирішенні різноманітних проблем, виробленні стратегії розвитку, прийнятті оперативних і рішучих заходів для їх реалізації.
Тож шанс не загинути від хвиль пандемії короновірусу безумовно є. Однак діяти треба швидко й рішуче. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
диференціація |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
пандемія |
en_US |
dc.subject |
короновірус |
en_US |
dc.title |
Розробка стратегії диференціації для виживання підприємства в умовах пандемії короновірусу |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |