Abstract:
Заклади освіти є важливим осередком розвитку людини. У більшості випадків людина проводить у навчальних закладах близько чверті життя. Кожна людина повинна мати можливість отримувати знання, а отже слід зауважити, що організація безбар’єрного середовища у навчальних закладах являє собою забезпечення права усіх категорій населення на освіту.
Освітній простір має забезпечувати комфорт учнів та студентів як у навчальний, так і в позанавчальний час. Очевидно, що здобувачі освіти в першу чергу повинні мати можливість відвідувати заняття, а отже – мати доступ до навчальних класів, аудиторій та лабораторій. Але слід зауважити, що учні в школах та студенти в університетах проводять більшу частину свого дня. З цього випливає, що освітній простір має забезпечувати комфорт учнів та студентів як у навчальний, так і в позанавчальний час. Тобто на рівні з навчальними приміщеннями, вільний доступ має бути забезпечений також до їдальні, вбиралень, адміністративних приміщень та зон для відпочинку. Переважна більшість навчальних закладів, на жаль, мають проблеми з доступністю.
Description:
Гармаш, О. Ю. Соціогуманітарні технології розвитку безбар'єрного простору в
освітніх закладах України / О. Ю. Гармаш ; наук. керівник С. В. Киселиця // Юність науки – 2022: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХIІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 15-16 трав. 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 363-364.