Перегляд зібрання за групою - Автори add5c6fb-5d9b-4f6a-8194-be70c711cb58

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 57  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Artificial intelligence in the activities of intermediary enterprises: innovative aspectsРябченко, І. С.; Забаштанська, Т. В.; Литвин, С. В.
2021Growth hacking як digital складова просуванняТачкіна, В. О.; Забаштанська, Т. В.
2017Market research of inbound tourists in Сhernigov as a factor of increasing tourist attractivenessРоманова, А. А.; Жидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.
2020Theoretical fundamentals of formation of the motivation system at the enterpriseПопело, О. В.; Забаштанська, Т. В.; Чорна, К. О.
2024В2В маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації»Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.
2019Виклики та загрози туристичної індустрії України в сучасних умовахЗабаштанський, М. М.; Роговий, А. В.; Забаштанська, Т. В.
2024Виробнича практика : методичні вказівки для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» всіх форм навчанняБабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.
2014Державне регулювання комунального господарства УкраїниЗабаштанська, Т. В.
2019Детінізація туристичної галузі України: умови, можливості та наслідкиЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.; Роговий, А. В.
2022Диджитал-етикет у сучасних бізнес-комунікаціях та в управлінні персоналомРемньова, Л. М.; Забаштанська, Т. В.
2019Дискримінаційна реклама: досвід регулювання країн європейського союзу та УкраїниЗабаштанська, Т. В.; Роговий, А. В.; Ребенок, А. В.
2021Дослідження ключових аспектів спонсорства в баскетболіПопова, І. В.; Забаштанська, Т. В.
2021Дослідження ринку канцелярських товарів в УкраїніКрасій, А. В.; Забаштанська, Т. В.
2021Діджиталізація маркетингових інструментів підприємств спортивно-оздоровчої сфериЗабаштанська, Т. В.
2019Економічна безпека держави в умовах трансформаційних змін туристичної галузі УкраїниЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.; Роговий, А. В.
2022Застосування промоакційного маркетингу підприємствами в умовах цифровізаціїЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.; Герасімчук, М.
2016Комерційна діяльність посередницьких підприємств. Методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» денної форми навчанняЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанський, М. М.
2017Концептуальні аспекти використання інноваційних форм фінансування концесійних відносинЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.
2021Концептуальні засади навчання персоналу в умовах діджитал-трансформації бізнесуРемньова, Л. М.; Забаштанська, Т. В.
2013Концептуальні підходи до оцінки ефективності функціонування комунального сектора економікиЗабаштанська, Т. В.