Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
Електронний репозиторій Чернігівського Національного Технологічного Університету
Перегляд зібрання за групою - Автори b5fde4c0-c685-49d5-b295-89c7f4c93cb9
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 21 до 38 із 38
< назад
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2015
Наскрізна програма практики. Методичні рекомендації для студентів першого рівня вищої освіти за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчання
Жидок, В. В.
;
Забаштанська, Т. В.
;
Волкова, Г. Р.
;
Забаштанський, М. М.
2-кві-2015
Окремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльності
Жидок, В. В.
2016
Основи мерчандайзингу – сучасна психологія продажів
Сергієнко, І. Ф.
;
Жидок, В. В.
2016
Особливості використання вірусного маркетингу
Летошко, К. А.
;
Жидок, В. В.
2016
Перспективи розвитку брендингу в Україні
Мергієва, Н. А.
;
Жидок, В. В.
2014
Політекономія. Змістовий модуль 1. Загальні основи економічної теорії. Методичні вказівки до практичних занять для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчання
Хоменко, І. О.
;
Жидок, В. В.
;
Царик, І. М.
;
Бабаченко, Л. В.
2014
Політекономія. Змістовий модуль 2. Принципи функціонування ринкової економіки. Методичні вказівки до практичних занять для студентів для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчання
Хоменко, І. О.
;
Жидок, В. В.
;
Царик, І. М.
;
Бабаченко, Л. В.
2014
Політекономія. Змістовий модуль 3. Теоретичні основи макро- та мегаекономіки. Методичні вказівки до практичних занять для студентів для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчання
Хоменко, І. О.
;
Жидок, В. В.
;
Царик, І. М.
;
Бабаченко, Л. В.
2014
Політекономія. Методичні вказівки до самостійної роботи для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчання
Хоменко, І. О.
;
Жидок, В. В.
;
Царик, І. М.
;
Бабаченко, Л. В.
2016
Проблеми в процесі інтеграції та соціальної адаптації вимушених переселенців в Україні
Жидок, В. В.
;
Бабаченко, Л. В.
2017
Підвищення якості національної системи вищої освіти на засадах компетентнісного підходу
Жидок, В. В.
;
Ткач, Ю. М.
;
Пінчук, А. О.
2016
Системний маркетинг: сучасні аспекти
Пінчук, А. О
;
Забаштанська, Т. В.
;
Бондар, В. В.
;
Пшенична, Т. М.
;
Михайлюк, Н. С.
;
Карпенко, Ю. М.
;
Рябова, Т. А.
;
Рябов, І. Б.
;
Москаленко, В. А.
;
Бабаченко, Л. В.
;
Дудко, В. Б.
;
Жидок, В. В.
;
Ткач, Ю. М.
2011
Становлення та розвиток меблевого ринку України
Жидок, В. В.
2016
Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовища
Жидок, В. В.
2016
Товарна інноваційна політика. Методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання
Жидок, В. В.
;
Бабаченко, Л. В.
;
Забаштанська, Т. В.
;
Пінчук, А. О.
;
Хоменко, І. О.
2018
Товарна інноваційна політика : методичні вказівки до виконання розрахункових робіт для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми навчання
Бабаченко, Л. В.
;
Забаштанська, Т. В.
;
Жидок, В. В.
;
Хоменко, І. О.
2018
Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень
Суворова, С. Г.
;
Карпенко, Ю. М.
;
Жидок, В. В.
2016
Імідж як фактор формування конкурентоспроможності підприємства
Мехед, І. Л.
;
Жидок, В. В.