Перегляд зібрання за групою - Автори b5fde4c0-c685-49d5-b295-89c7f4c93cb9

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 21 до 38 із 38 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Наскрізна програма практики. Методичні рекомендації для студентів першого рівня вищої освіти за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчанняЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Волкова, Г. Р.; Забаштанський, М. М.
2-кві-2015Окремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльностіЖидок, В. В.
2016Основи мерчандайзингу – сучасна психологія продажівСергієнко, І. Ф.; Жидок, В. В.
2016Особливості використання вірусного маркетингуЛетошко, К. А.; Жидок, В. В.
2016Перспективи розвитку брендингу в УкраїніМергієва, Н. А.; Жидок, В. В.
2014Політекономія. Змістовий модуль 1. Загальні основи економічної теорії. Методичні вказівки до практичних занять для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчанняХоменко, І. О.; Жидок, В. В.; Царик, І. М.; Бабаченко, Л. В.
2014Політекономія. Змістовий модуль 2. Принципи функціонування ринкової економіки. Методичні вказівки до практичних занять для студентів для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчанняХоменко, І. О.; Жидок, В. В.; Царик, І. М.; Бабаченко, Л. В.
2014Політекономія. Змістовий модуль 3. Теоретичні основи макро- та мегаекономіки. Методичні вказівки до практичних занять для студентів для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчанняХоменко, І. О.; Жидок, В. В.; Царик, І. М.; Бабаченко, Л. В.
2014Політекономія. Методичні вказівки до самостійної роботи для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчанняХоменко, І. О.; Жидок, В. В.; Царик, І. М.; Бабаченко, Л. В.
2016Проблеми в процесі інтеграції та соціальної адаптації вимушених переселенців в УкраїніЖидок, В. В.; Бабаченко, Л. В.
2017Підвищення якості національної системи вищої освіти на засадах компетентнісного підходуЖидок, В. В.; Ткач, Ю. М.; Пінчук, А. О.
2016Системний маркетинг: сучасні аспектиПінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.
2011Становлення та розвиток меблевого ринку УкраїниЖидок, В. В.
2016Створення конкурентоспроможного бренду закладу вищої освіти під впливом внутрішнього організаційного середовищаЖидок, В. В.
2016Товарна інноваційна політика. Методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» денної форми навчанняЖидок, В. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Пінчук, А. О.; Хоменко, І. О.
2018Товарна інноваційна політика : методичні вказівки до виконання розрахункових робіт для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми навчанняБабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Хоменко, І. О.
2018Формування системи оцінки результатів маркетингових дослідженьСуворова, С. Г.; Карпенко, Ю. М.; Жидок, В. В.
2016Імідж як фактор формування конкурентоспроможності підприємстваМехед, І. Л.; Жидок, В. В.