Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 28.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реаліїКарпенко, Ю. М.
2015Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формуванняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2012Специфічні риси сучасного маркетингу в УкраїніКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2013Оцінювання вартості світових та українських брендівКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
8-чер-2016Стратегічний маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботиКарпенко Ю. М.
2015Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2010Окремі аспекти торгового маркетингуКарпенко, Ю. М.
2015Маркетингові комунікації. Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.
15-кві-2016Методичні вказівки до виконання випускної кваліфікаційної роботи студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.
2015Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.