Короткий опис(реферат):
На основі аналізу сучасних досліджень проблеми інтегрованого навчання дітей раннього віку (дошкільників) можна дійти ви можна дійти висовку: існують кілька продуктивних підходів, у яких інтеграція розглядається 1) як тематичне навчання (Н. Гавриш, К. Крутій), 2) як поєднання різних форм навчання (О. Терещенко), 3) як структурна організація явища (І. Бех).
Цілком погоджуюсь з позицією науковців про те, що компоненти того чи іншого предмету не виявляються простою сумою своїх складових частин, а є сукупністю різноманітних зв’язків між ними, які необхідно віднаходити конкретно разом з дитиною за допомогою досвідченого фахівця.
Суть розробки, основні результати:
Одуло, Я. В. Інтегративний підхід до формування абстрактно-логічного мислення у ранньому дитячому віці / Я. В. Одуло ; наук. кер. С. В. Киселиця // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 343-344.