ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хуторна, І. О.
dc.contributor.author Киселиця, С. В.
dc.date.accessioned 2022-09-22T12:26:34Z
dc.date.available 2022-09-22T12:26:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26045
dc.description Хуторна, І. О. Інтернет-реклама та її вплив на соціум / І. О. Хуторна ; наук. кер. С. В. Киселиця // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 362-364. en_US
dc.description.abstract Використання реклами в Інтернеті є ефективним способом подачі інформації і в наш час, і в майбутньому. Для підприємців вона є дуже вигідною, але в деяких випадках негативно впливає на потенційних покупців. Тому нашим завданням є скорочення потоку адресованої нам реклами, але це досить складно зробити. Реалізувати цю ідею можна, насамперед, через підняття рівня свідомості та осмислену фільтрацію інформації, що кожного дня проходить через людину. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject iнтернет-реклама en_US
dc.subject соціум en_US
dc.title Інтернет-реклама та її вплив на соціум en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу