Перегляд зібрання за групою - Автори add5c6fb-5d9b-4f6a-8194-be70c711cb58

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 25 до 44 із 57 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Маркетинг. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 0305 – Економіка та підприємництво, напряму підготовки 6.030507 – МаркетингЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Забаштанський, М. М.
2018Маркетингова політика розподілення : методичні вказівки до виконання розрахункових робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" денної форми навчанняБабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Хоменко, І. О.
2020Маркетингова політика розподілення : методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми навчанняВербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Хоменко, І. О.
2021Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізаціїЗабаштанська, Т. В.; Попело, О. В.; Нікітенко, М. С.
2021Маркетингові комунікації : методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни «Маркетингові комунікації» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчанняБабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Вербицька, А. В.; Хоменко, І. О.
2024Навчальна (за фахом) практика : методичні вказівки для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» всіх форм навчанняБабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.
2024Навчальна (ознайомлювальна) практика : методичні вказівки для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» всіх форм навчанняБабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.
2015Наскрізна програма практики. Методичні рекомендації для студентів першого рівня вищої освіти за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної форми навчанняЖидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.; Волкова, Г. Р.; Забаштанський, М. М.
2024Наскрізна програма практики : методичні вказівки для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» всіх форм навчанняБабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.
2021Основи маркетингової діяльності : методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Основи маркетингової діяльності» для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчанняБабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Вербицька, А. В.; Хоменко, І. О.
2021Особливості брендингу територійХалимон, В. О.; Забаштанська, Т. В.
2021Особливості використання інноваційних технологій у художній гімнастиціБойко, А. A.; Забаштанська, Т. В.
2022Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері розважальних послуг на початкових стадіях реалізації проєкту в умовах цифровізаціїЗабаштанська, Т. В.; Ремньова, Л. М.; Мурай, А.
2021Особливості просування екстремальних видів спортуМошель, Є. В.; Забаштанська, Т. В.
2023Переддипломна практика : методичні вказівки для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" галузь знань 07 "Управління та адміністрування" денної та заочної форми навчанняВербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.
2021Просування блогера в Тіk-Тоk: можливості та перешкодиОгнівенко, В. М.; Забаштанська, Т. В.
2014Регресійна модель функціонування комунального господарства УкраїниЗабаштанська, Т. В.
2021Реклама як засіб впливу на свідомість споживачівСалай, І. В.; Забаштанська, Т. В.
2015Роль економічної діагностики у забезпеченні ефективності концесійної діяльностіЗабаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.; Роговий, А. В.
2016Системний маркетинг: сучасні аспектиПінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.