Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
19-кві-2016Соціально-етичний маркетинг в системі управління якістю продукціїПшенична, Т. М.
29-вер-2016Маркетингове забезпечення діяльності підприємств в процесі кластеризаціїПшенична, Т. М.
вер-2013Маркетиновое управление качеством продукцииПшенична, Т. М.
16-тра-2012Кластерний метод як інструмент маркетингового забезпечення молокопереробної галузі при адаптації до вимог СОТПшенична, Т. М.
29-вер-2012Особливості маркетингового управління якістю продукції молокопереробних підприємств УкраїниПшенична, Т. М.
6-лис-2014Впровадження системи НАССР як необхідний чинник адаптації до вимог ЄСПшенична, Т. М.
2017Планування маркетингової діяльності страхової компаніїБуглак, Ю. В.; Пшенична, Т. М.
2017Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психологіїПшенична, Т. М.
2018Дедлайн імплементації правових актів європейського союзу відповідно до Угоди про асоціацію України з ЄСКирилюк, Ю. В.; Пшенична, Т. М.
2018Нейромаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживачівКриса, А. В.; Пшенична, Т. М.