Перегляд зібрання за групою - Автори 837ea357-db8d-4095-bee1-19b94f6543b1

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 32  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2007Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікаційКарпенко, Ю. М.
2018Маркетинг : методичні вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст].Карпенко, Ю. М.; Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Дудко, В. Б.
2017Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управлінняКарпенко, Ю. М.; Суворова, С. Г.
2015Маркетинг. Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.
2015Маркетингові комунікації. Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.
2018Маркетингові дослідження : методичні вказівки до виконання контрольних робіт для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступеню вищої освіти "бакалавр" усіх форм навчання"Карпенко, Ю. М.
2016Маркетингові комунікації та нові медіаКарпенко, Ю. М.
2017Методичні вказівки до виконання випускної кваліфікаційної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітнього ступеня «магістр» всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.
15-кві-2016Методичні вказівки до виконання випускної кваліфікаційної роботи студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.
2015Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.
2015Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингові комунікації" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
8-чер-2016Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботиКарпенко, Ю. М.
2017Методичні вказівки з підсумкової атестації студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр" всіх форм навчанняКарпенко, Ю. М.; Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Дудко, В. Б.
2010Окремі аспекти торгового маркетингуКарпенко, Ю. М.
2009Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої рекламиКарпенко, Ю. М.
2017Особливості використання власних товарних марок українськими підприємствамиКарпенко, Ю. М.
2013Оцінювання вартості світових та українських брендівКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2016Переддипломна практика. Методичні вказівки з організації практики студентів спеціальності "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня “Спеціаліст” та “Магістр” денної форми навчанняКарпенко, Ю. М.; Карпенко, Н. Л.
2016Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринкуКарпенко, Ю. М.
2016Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринкуКарпенко, Ю. М.