Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
Електронний репозиторій Чернігівського Національного Технологічного Університету
Перегляд зібрання за групою - Автори f4d7edbb-581e-47aa-abb4-f8523d093c2d
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 21 до 40 із 43
< назад
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2014
Особливості калькулювання послуг та оподаткування в готельному бізнесі
Москаленко, В. А.
2016
Особливості методики калькуляції собівартості в різних галузях народного господарства
Москаленко, В. А.
2017
Особливості організації маркетингу в наукоємних галузях
Москаленко, В. А.
2018
Поведінка споживача : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»
Москаленко, В. А.
2019
Поведінка споживача : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»
Москаленко, В. А.
2013
Практика застосування системи обліку „Стандарт-Кост” у різних сферах національного господарства
Москаленко, В. А.
2019
Проектний аналіз : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»
Москаленко, В. А.
2020
Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія
Забаштанський, М. М.
;
Маргасова, В. Г.
;
Гонта, О. І.
;
Бутенко, Н. В.
;
Захарін, С. В.
;
Кичко, І. І.
;
Роговий, А. В.
;
Тертична, О. В.
;
Ремньова, Л. М.
;
Алєшугіна, Н. О.
;
Бабаченко, Л. В.
;
Зеленська, О. О.
;
Кирилюк, Ю. В.
;
Круподеря, Ю. О.
;
Корма, О. М.
;
Мекшун, Л. М.
;
Москаленко, В. А.
;
Полковниченко, С. О.
;
Потоцька, С. О.
;
Рябов, І. Б.
;
Рябова, Т. А.
;
Селінний, М. М.
;
Тимошенко, О. П.
;
Холодницька, А. В.
;
Вербицька, А. В.
;
Пшенична, Т. М.
;
Рябуха, Г. І.
;
Борисенко, Л. І.
;
Бондар, І. М.
;
Чмель, О. П.
;
Драгунов, Д. М.
;
Котеленець, А. М.
;
Чийпеш, Н. М.
;
Безносько, Ю. В.
;
Євтушенко, В. Є.
;
Єльчищева, І. А.
;
Католик, А. О.
;
Левченко, М. В.
;
Лойченко, М. Л.
;
Луцька, А. А.
;
Медвідь, В. О.
;
Спода, Ю. Г.
;
Шкулепіна, А. В.
;
Багмут, А. В.
;
Болуто, А. О.
;
Бутурлим, Д. А.
;
Гемберг, Ю. С.
;
Ільченко, В. М.
;
Клешня, Я. О.
;
Огнівенко, Ю. А.
;
Сиротенко, В. О.
;
Сотниченко, М. Д.
;
Шамшур, О. О.
;
Школік, К. О.
;
Ющенко, Б. Ф.
2018
Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингу
Москаленко, В. А.
2016
Системний маркетинг: сучасні аспекти
Пінчук, А. О
;
Забаштанська, Т. В.
;
Бондар, В. В.
;
Пшенична, Т. М.
;
Михайлюк, Н. С.
;
Карпенко, Ю. М.
;
Рябова, Т. А.
;
Рябов, І. Б.
;
Москаленко, В. А.
;
Бабаченко, Л. В.
;
Дудко, В. Б.
;
Жидок, В. В.
;
Ткач, Ю. М.
2017
Страхування : метод. вказівки до проведення практ. занять та самост. роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр».
Москаленко, В. А.
2018
Товарознавство : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»
Москаленко, В. А.
2018
Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок
Москаленко, В. А.
2021
Управління бізнесом та бізнес-проектами : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти галузі знань «Управління та адміністрування» ступеню вищої освіти «бакалавр»
Москаленко, В. А.
;
Москаленко, А. М.
2018
Управління витратами в підприємствах агропромислового комплексу
Москаленко, В. А.
2017
Управління витратами сільськогосподарських підприємств
Москаленко, В. А.
2018
Управління маркетинговим комплексом підприємства:поняття, принципи, методи
Москаленко, В. А.
;
Летошко, К. А.
2021
Формування маркетингової стратегії в підприємствах агропромислового комплексу
Довга, Я. М.
;
Москаленко, В. А.
2021
Формування портрету споживача інноваційних товарів
Рябченко, І. С.
;
Москаленко, В. А.
2021
Фінансовий менеджмент бізнес-середовища : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»
Москаленко, В. А.