Перегляд зібрання за групою - Автори f4d7edbb-581e-47aa-abb4-f8523d093c2d

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 21 до 40 із 43 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Особливості калькулювання послуг та оподаткування в готельному бізнесіМоскаленко, В. А.
2016Особливості методики калькуляції собівартості в різних галузях народного господарстваМоскаленко, В. А.
2017Особливості організації маркетингу в наукоємних галузяхМоскаленко, В. А.
2018Поведінка споживача : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2019Поведінка споживача : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2013Практика застосування системи обліку „Стандарт-Кост” у різних сферах національного господарстваМоскаленко, В. А.
2019Проектний аналіз : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2020Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографіяЗабаштанський, М. М.; Маргасова, В. Г.; Гонта, О. І.; Бутенко, Н. В.; Захарін, С. В.; Кичко, І. І.; Роговий, А. В.; Тертична, О. В.; Ремньова, Л. М.; Алєшугіна, Н. О.; Бабаченко, Л. В.; Зеленська, О. О.; Кирилюк, Ю. В.; Круподеря, Ю. О.; Корма, О. М.; Мекшун, Л. М.; Москаленко, В. А.; Полковниченко, С. О.; Потоцька, С. О.; Рябов, І. Б.; Рябова, Т. А.; Селінний, М. М.; Тимошенко, О. П.; Холодницька, А. В.; Вербицька, А. В.; Пшенична, Т. М.; Рябуха, Г. І.; Борисенко, Л. І.; Бондар, І. М.; Чмель, О. П.; Драгунов, Д. М.; Котеленець, А. М.; Чийпеш, Н. М.; Безносько, Ю. В.; Євтушенко, В. Є.; Єльчищева, І. А.; Католик, А. О.; Левченко, М. В.; Лойченко, М. Л.; Луцька, А. А.; Медвідь, В. О.; Спода, Ю. Г.; Шкулепіна, А. В.; Багмут, А. В.; Болуто, А. О.; Бутурлим, Д. А.; Гемберг, Ю. С.; Ільченко, В. М.; Клешня, Я. О.; Огнівенко, Ю. А.; Сиротенко, В. О.; Сотниченко, М. Д.; Шамшур, О. О.; Школік, К. О.; Ющенко, Б. Ф.
2018Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингуМоскаленко, В. А.
2016Системний маркетинг: сучасні аспектиПінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.
2017Страхування : метод. вказівки до проведення практ. занять та самост. роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр».Москаленко, В. А.
2018Товарознавство : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2018Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробокМоскаленко, В. А.
2021Управління бізнесом та бізнес-проектами : методичні вказівки до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти галузі знань «Управління та адміністрування» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.; Москаленко, А. М.
2018Управління витратами в підприємствах агропромислового комплексуМоскаленко, В. А.
2017Управління витратами сільськогосподарських підприємствМоскаленко, В. А.
2018Управління маркетинговим комплексом підприємства:поняття, принципи, методиМоскаленко, В. А.; Летошко, К. А.
2021Формування маркетингової стратегії в підприємствах агропромислового комплексуДовга, Я. М.; Москаленко, В. А.
2021Формування портрету споживача інноваційних товарівРябченко, І. С.; Москаленко, В. А.
2021Фінансовий менеджмент бізнес-середовища : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.